BODKA

Len gramaticky správne napísané blogy pôsobia profesionálne

V začiatkoch blogovania rôznych tém na internete vznikali blogeri z radov redaktorov, novinárov, spisovateľov, či rôznych PR manažérov. Skrátka boli to ľudia, ktorí sa aktívne venovali práci so spisovným jazykom.

Dnes je situácia odlišná, blogy píše už naozaj každý. A s marketingovou témou zvlášť. No a tu badať obrovský rozdiel medzi blogermi. Sú takí, ktorí si dajú naozaj záležať na gramatickej správnosti ich textov a na druhej strane niektorí, pre ktorých je spisovný jazyk doslova španielskou dedinou. Je to samozrejme obrovská škoda v prípade, že bloger po odbornej stránke má svojmu publiku čo povedať. Často sa potom stáva, že čitateľ je neustále rušený rozhorčovaním sa nad chybami a nesústredí sa na obsah článku. A v tomto prípade je aj pútavý blog písaný úplne zbytočne.

Naša rada je preto veľmi prostá:

Stokrát skontroluj a až potom uverejni.

Zdieľaj na FB