BODKA

AJ MALÁ FIRMA POTREBUJE REKLAMNÚ AGENTÚRU 3

Dnes pokračujeme v našom miniseriáli o tom, ako je reklamka nevyhnutná pre chod malej alebo aj trochu väčšej firmy.

Náš hlavný hrdina konateľ rieši tentokrát problém, ako si poradiť s novým nápadom. Už nejaký čas sa zaoberá myšlienkou, že je čas priniesť svojim zákazníkom niečo nové, nápadité, možno až revolučné. Nápad je jedna vec, jeho realizácia druhá. Peniaze by aj na to mal, ale trpí nedostatkom času a pracovnej sily.

Spásonosným riešením je aj v tomto prípade, osloviť reklamnú agentúru.

Stáva sa pomerne často, že to čo je pre vyťaženého manažéra tvrdý oriešok, hŕstka kreatívcov rozlúskne šmahom ruky. Že neviete, čo tým konkrétne myslíme? Tak vytiahnite svoj nápad zo šuflíka, najmite si tím nadšených propagátorov a už len sledujte, aké jednoduché bolo vašu novinku postaviť na nohy. A urobte tak ešte dnes, uhorková sezóna sa blíži, nie je nič lepšie, ako ju užitočne využiť.

Zdieľaj na FB