Vychádzajme z predpokladu, že každá firma investuje do reklamy. Urobí maximum a využije všetky dostupné nástroje na svoju propagáciu. Zase raz „pritiahneme situáciu za vlasy“ a môžeme tým pádom skonštatovať, že je to to isté, ako keby každá firma nemala žiadnu reklamu. Ako teda z tejto situácie von? Jedine jedinečnosťou. Ak chce firma fungovať, musí predložiť svojmu publiku niečo nové, vtipné, nápadité, niečo z čoho sa konkurencia bude plieskať dlaňou po čele s myšlienkou: ako je to možné, že taký skvelý nápad vznikol na podporu produktov niekoho iného. A naša tradičná rada? Nebojte sa kreatívnej komunikácie s vašimi zákazníkmi, tiež sú to len ľudia, ktorí sa radi zabávajú. Nech je váš produkt akokoľvek vážna vec, vždy je priestor servírovať ho aj s trefnou pointou. Verte, či nie, vytŕčať je skrátka IN.