Určite ste mnohí vypozorovali, že ak si prezeráte rôzne reklamné ponuky na predaj tovaru alebo služieb, tak vás potom tie ponuky „naháňajú“ aj pri prechádzaní si iných stránok, ktoré už s pôvodnými nemajú nič spoločné.
Vyzerá to, ako vynikajúci predajný nástroj na dosiahnutie poslednej méty, že človek si ponúkaný tovar aj naozaj kúpi. Lenže častokrát si záujemca prezerá tovar veľmi lacný, prípadne tovar z úplného okraja predajného záujmu e-shopu. Vtedy je potrebné zamyslieť sa nad inou stratégiou nastavenia tohto procesu. Lebo tu už nejde len o prácu so systémom kolobehu reklám na nete, ale nastupujú ekonomické prepočty, čo a ako je vhodné ľudom ponúkať, aby návratnosť reklamy bola zabezpečená. Čiže ak si niekto pozerá knihu za 5€, v nasledujúcich ponukách vrámci remarketingu by sa mu mohla zobrazovať napríklad čítačka kníh za 50-100€. Ďalším nežiadúcim elementom často býva, že zákazník si tovar zakúpi, a aj tak ho naďalej prenasleduje stránka s vecou, ktorú si práve objednal.
Tu ide len o správne nastavenie online kampane, čiže ak niečo personalizovať, tak potom dôsledne. Znovu sa presviedčame, že marketing je komplexná záležitosť a aby bol správne nastavený, mal by sa posudzovať od prípadu k prípadu individuálne. Mnohokrát totiž klient nadobúda istotu, že ak to pomohlo konkurencii, pomôže to aj jeho firme napredovať. Opak často býva pravdou a možno jediným vhodným riešením v tej situácii je odlíšiť sa, nájsť tú povestnú dieru na trhu a následne ju propagovať napríklad aj pomocou remarketingu.