Zľavové portály ponúkajú mnoho príležitostí, ako predať svoje produkty síce lacno, ale rýchlo. Zároveň vám nepriamo vytvárajú databázu vašich potenciálnych klientov aj na predaj ďalších produktov. Vyzerá to, ako veľmi dobrá investícia, pretože zásah cieľovej skupiny reklamou je obrovský, definuje značku vašich produktov, zároveň komplexne propaguje celú vašu firmu. Pýtate sa, kde je teda problém? Problém často vzniká paradoxne, ak je zľava marketingovo aj ekonomicky správne nastavená. Tým problémom zvyknú byť kapacity. Veľa firiem totiž nemá odskúšaný intenzívny nápor objednávok. A tak napríklad takú fotofirmu veľmi rýchlo zachváti chaos. Navyše musia zvládať aj svojich zákazníkov aj klientov s kúpenými kupónikmi. Výsledkom môže byť pokazenie si dobrého mena firmy na jednej strane a celkový kolaps prevádzky na strane druhej.
Naša jednoduchá rada preto znie:
Cena po zľave nemusí byť až taká lákavá hneď od začiatku kampane.
S vyššou cenou a menším počtom objednávok si otestujete možnosti a ak vyhodnotíte, že to zvládnete, nech sa páči, zvýšte obrat svojej firmy väčším počtom lacnejších služieb.